efficiënt

INTERNATIONAAL

VOORUITDENKEND

OPEN MINDED

TEAMGERICHT

WS MANAGEMENT SUPPORT

MANAGEMENT SUPPORT IN DE BREEDSTE ZIN.

WS Management Support biedt ondersteuning aan ondernemers en bedrijven in het MKB op het gebied van Sales & Marketing en Financieel/ Administratief. Oftewel: Management support in de breedste zin.

Vertrouwd, flexibel samenwerken

Als ondernemer bent u vaak vooral druk met de kerntaken rond uw bedrijf. Eigenlijk zou u af en toe graag wat extra hulp krijgen, en zou het prettig zijn om iemand op de achtergrond te hebben die met u meekijkt en met wie u af en toe kunt sparren. Iemand die betrokken en loyaal is, die een brede ervaring heeft opgebouwd vanuit verschillende sectoren en bedrijfsculturen, die vanuit een achtergrond van kleine en grotere ondernemingen met u mee kan denken. Herkenbaar?

OVER ONS

WS Management Support = Wendy Steenbergen, Management Assistent

In 2010 ben ik gestart met WS Management Support. Dit gaf mij de vrijheid en flexibiliteit om de kennis en ervaringen – die ik in een verscheidenheid aan functies bij eerdere werkgevers heb opgedaan – volledig in te zetten op een manier die bij mij past. Daarin is ontzorgen het sleutelwoord.

Ondernemers hebben namelijk hun handen vaak al vol aan de dagelijkse werkzaamheden. Zorgen dat er inkomsten gegenereerd worden, dat het werk doorgaat en dat kleine of grotere crises bezworen worden. Maar wat is het belangrijk om overzicht te houden, om op tijd te voldoen aan verplichtingen en om te zorgen dat je bedrijf zichtbaar is en blijft in de markt. Voor elke ondernemer is dat een behoorlijke opgave. Een management ondersteuner kan dan ook een heel belangrijke rol spelen als verlengstuk van de ondernemer om randzaken op te pakken, deadlines te bewaken en zaken te coördineren.

Inmiddels heb ik meer dan 20 jaar ervaring opgebouwd in diverse bedrijfstakken, zowel nationaal als internationaal georiënteerde ondernemingen. Doordat ik met zoveel verschillende ondernemingsgebieden in aanraking kom – de medische industrie en de zorg, de advocatuur, reclame, bouw en infra, de autobranche, wat ik ontzettend leuk vind – merk ik dat ik die ervaring vaak breed kan toepassen, snel zaken overzie en inzichten vanuit verschillende invalshoeken kan geven.

Met de meeste van mijn opdrachtgevers werk ik al jarenlang met veel plezier samen. Er zijn vertrouwensbanden en ook vriendschappen ontstaan. Wat vaak als prettig wordt ervaren is dat de samenwerking geheel op flexibele basis plaatsvindt. Voor de een ben ik doorlopend ‘aanwezig’, voor de ander op afroep of op projectbasis. Het is maar net wat de behoefte is. We zijn allemaal ondernemer en hebben onze eigen agenda’s. In goed overleg wordt er altijd wel een passende oplossing gevonden.

En het mooie is; er zijn samenwerkingen ontstaan die ervoor zorgen dat in verschillende teamverbanden steeds bredere oplossingen kunnen worden geboden!

Wat kunnen wij voor u betekenen?

{

Wendy heeft een scherp oog voor detail en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, van het bijhouden van boekhoudingen tot het opzetten van effectieve marketingcampagnes. Wendy is een echte professional en haar ondersteuning en toewijding zal zeker bijdragen aan het succes van uw bedrijf.

Eddy Jutte
Eigenaar
{

Studijo werkt al een tijd naar tevredenheid samen met, en voor, WS Management Support. Teamgeest, punctueel, meedenkend, snel schakelend en voorbereidend zijn termen die WS Management Support op het lijf zijn geschreven. We gaan er samen voor. En door… naar de toekomst!

Jolanda Hooiveld
Eigenaar
{

Wendy heeft me geholpen toen ik net begon met mijn bedrijf. Ik wist nog net dat ik bonnetjes moest bewaren maar ze heeft me alles rondom de administratie rustig uitgelegd in een vrijblijvend gesprek. Inmiddels helpt ze me elk kwartaal met de BTW aangifte. We hebben een fijne communicatie en alles is goed geregeld. Aanrader!

Lianne Myles
Eigenaar
{

Wendy doet al jarenlang de boekhouding voor ons kantoor. Ze is een heuse steun en toeverlaat hierin. Wendy is nauwkeurig en integer, en ze reageert snel als je haar nodig hebt. Als persoon is zij ook nog eens een leuke aanwezigheid. Kortom: wij zijn erg blij met deze adequate hulp!

Dieuwke van der Wijk
Advocaat
{

Al diverse jaren werken we zeer prettig samen met Wendy. Zij ondersteunt onze verkoop en marketing van designtrappen op een zeer accurate en efficiënte manier.
.
.

Bob Kort
Founder
{

Wendy, eigenaar van WS Management Support, heeft al meer dan 10 jaar ons bedrijf MER-Europe fantastisch ondersteund op het gebied van sales & marketing, inclusief planning en begeleiding van (internationale) beurzen. Haar pragmatische en gestructureerde aanpak werkt zeer goed en bieden overzicht en rust.

Tim Noppert
Eigenaar
{

Sinds 2015 schakelen wij Wendy regelmatig in bij het voorwerk van het maken of updaten van websites. Op doortastende wijze verdiept zij zich in materie en opdrachtgever. Ze weet de kernzaken op een overzichtelijke manier uiteen te zetten en in een passende toonzetting te verwoorden.’

Rink Louwes
General manager

DIENSTEN

ADMINISTRATIE

  • BTW administratie & aangiftes
  • Debiteurenbeheer
  • Crediteurenbeheer
  • Voorbereiding jaarwerk
  • Rapportages
  • Facturering
  • Secretariële werkzaamheden, notuleren etc.
  • Werkzaamheden kwaliteitsmanagementsysteem
  • Ondersteuning bij certificering (ISO, NEN, VCA etc.)
  • Ondersteuning bij ziekteverzuim en veiligheidsbeleid (wet Poortwachter, RI&E, BHV etc.)

MARKETING

  • Web content schrijven – nieuwe websites, opfrissen
    bestaande content, nieuwsberichten
  • Bijhouden websites en shops – plaatsen en aanpassen van content
  • Nieuwsbrieven, mailingen, persberichten
  • Social media: aanmaken en inrichten van accounts/ pagina’s,
    content schrijven, hashtags bepalen, plannen en posten van berichten
  • Redigeren van teksten
  • Functieomschrijvingen, vacatures
  • Brochures, etiketten, huisstijlen etc
  • Aanvragen EAN artikelcodes

SALES

  • Offerte- en order registraties
  • Nabellen en -mailen van offertes
  • Opvolging van aanvragen en leads, ook technisch inhoudelijk
  • Coördineren en organiseren

BEURZEN & EVENTS

  • Organiseren beursdeelname
  • Administratieve registraties
  • Berichtgeving, nieuwsbrieven, social media e.d. voorafgaand aan het event
  • Organiseren stand ontwerp & standbouw
  • Regelen van voorzieningen & stand meubilair
  • Brochures, flyers, relatiegeschenken, giveaways
  • Stand bemanning
  • Hotelreserveringen, reizen boeken
  • Catering, stand party’s
  • Opvolging van leads
  • Vormgeving stand, uitvoering en allesomvattend

SAMENWERKEN

FULL SERVICE MARKETING

In de loop der jaren zijn er verschillende leuke samenwerkingen ontstaan. Die met Primetech Media en Studijo Grafische Vormgeving is er een van. Door samen met Rink en Jolanda aan de meest uiteenlopende projecten te werken werd steeds duidelijker dat wij elkaar ontzettend goed aanvullen. Ieder heeft zijn of haar specialisme en een geheel eigen creativiteit. En ieder heeft weer een eigen netwerk wat bij kan dragen. Zo ontstaan er mooie dingen!

Samen kunnen wij alles bieden op het gebied van zowel online als offline marketing. Van logo ontwerp tot een compleet nieuwe website in meerdere talen. Op maat gemaakte webshops, unieke social media ontwerpen, flyers, brochures, relatiegeschenken, beurspresentaties, bedrijfsfilms en fotografie. En uiteraard allerlei ondersteunende diensten eromheen.

Een effectieve marketingstrategie of -campagne bestaat uit een goede samenhang tussen al deze onderdelen. Onze kracht is dat wij samen grip houden op het hele proces en de kennis en kunde in huis hebben om zaken technisch goed uit te werken en te onderhouden, bijvoorbeeld door toepassing van SEO en SEA. Eén partij die zorgt dat uw marketing staat als een huis. Die niet alleen levert maar desgewenst ook uitvoert.

Wij vertellen graag uw verhaal, online en offline!

 

EXTRA CAPACITEIT

Sinds 2021 werk ik samen met Sonja Steenbergen. Sonja is parttime werkzaam als secretaresse bij een notaris en is ook financieel-administratief onderlegd. Sonja is erg handig met allerlei boekhoudsystemen en ook Excel heeft voor haar weinig geheimen. Een belangrijke kracht dus in het ‘snel kunnen schakelen’ waardoor we onze opdrachtgevers nog efficiënter van dienst te kunnen zijn.

Wij zijn breed inzetbaar. Dat blijkt wel uit onze pagina ‘Diensten’.

Kunt u ook wel wat extra capaciteit gebruiken?
Wij zetten ons graag voor u in.

Eerst koffie?

UW BEURSDEELNAME VAN A TOT Z GEREGELD

Zichtbaar blijven in de markt, het persoonlijk contact met uw potentiële of bestaande klanten – het blijft belangrijk. Ook sinds we de voordelen van het online vergaderen via Zoom en Teams hebben ontdekt.

Maar het deelnemen aan vakbeurzen in binnen- of buitenland brengt wel veel werk met zich mee. Vaak moet een en ander geregeld worden naast de dagelijkse werkzaamheden, terwijl het een behoorlijke taak is die veel tijd kost. Een deadline is zo gemist, een bestelling kan zomaar worden vergeten. En dan moet er ook nog worden nagedacht over de strategie. Hoe gaan we ons presenteren, wat willen we bereiken?

Wanneer u uw beursdeelname aan ons uitbesteedt nemen wij u alles uit handen wat u maar wilt. Wij verdiepen ons in uw organisatie, bespreken met u wat de wensen en verwachtingen zijn, hoe u gezien wilt worden en wat wij in dit alles voor u kunnen betekenen. Op elk gewenst moment in het traject kunnen wij inspringen. Dat kan al in het voortraject zijn, bij het regelen van een stand locatie, de aanmeldingen en registraties. Maar ook het stand ontwerp, flyers en aankondigingen via social media of direct mailing kunnen wij verzorgen.

Heeft u zelf geen tijd om op de stand te gaan staan? Geen probleem, wij kunnen zelf aanwezig zijn en/ of stand personeel voor u regelen. Hotelreserveringen, catering, noem het maar op. En na de beurs gaan wij met alle plezier aan de slag om leads op te volgen!

U hoeft het dus niet allemaal alleen te regelen. Haal optimaal resultaat uit uw beursdeelname door een extern team in te schakelen!

NIEUWS

Wij krijgen vaak de vraag: ‘Wat doen jullie allemaal?’ Daarop kunnen we een wedervraag stellen: ‘Wat heeft u nodig?’
In onderstaande artikelen zullen wij dieper ingaan op de variatie in onze dagelijkse werkzaamheden. Volg ons ook op social media!

Waarom kiest een ondernemer voor WSMS

Waarom kiest een ondernemer voor WSMS

Soms krijg je een recensie waar je even stil van wordt. Waaruit blijkt wat je over de jaren met elkaar hebt opgebouwd. Met gepaste trots geven we deze dan ook een plekje op deze pagina. Eddy Jutte is een enthousiaste...

Lees meer
Minder stress, meer tijd voor je bedrijf

Minder stress, meer tijd voor je bedrijf

Wie is niet het liefst gewoon met zijn of haar vak bezig? Voor menig ondernemer is de administratie dan ook een vervelende bijkomstigheid. Het inboeken van facturen en bankmutaties, de BTW aangifte… het kost allemaal...

Lees meer